Известие

Collapse
No announcement yet.

затегнаха лагерите GTV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • затегнаха лагерите GTV

    колеги затегнаха лагерите на коленовия
    да имате някакви предложения със цени и телефони за шлайфане и цени на комплект лагери гарнитури? напреко казано искам помощ?
    Alfa Romeo GTV 2.0 T.S. 16V 1998
    Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 1995 - Бившата

    SKYPE: dj_stancho88

  • #2
    Неприятно колега.
    Доста хора уикенда ще сме към Фест-а и после повече отговори предполагам ще има.

    Стискам палци.
    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

    Comment


    • #3
      .

      Alfa Romeo GTV 2.0 T.S. 16V 1998
      Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 1995 - Бившата

      SKYPE: dj_stancho88

      Comment


      • #4
        Мисля че около 60-70 лв ги купих основните-"АЕ"....гарнитура на главата-V.Reintz -65лв......ма като ще сваляш основни,сменяй и биелните направо....те са малко по-скъпи-120лв ги взех.Цените все пак не са меродавни,може да ги намериш и по-скъпи,но по-евтини от това ще са менте.Казвам го защото съм виждал менте в идентична опаковка на "АЕ".Успех
        GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

        Comment


        • #5
          Колега много внимавай кой ще ти прави шлайф на вала щото после да нете боли глава
          Alfa Romeo 156 1.8 t.s. 144 катъра-много бясна

          Comment


          • #6
            .

            предложете каде и на каква цена да го шлайфам ?
            Alfa Romeo GTV 2.0 T.S. 16V 1998
            Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 1995 - Бившата

            SKYPE: dj_stancho88

            Comment


            • #7
              Здрасти колега, ако са затегнали основни, то вала ти е крив като сабя вече, и ти трябва майстор шлайфист ама наистина майстор, защото повечето с лопата да ги убиеш им е малко. Ако е биелен пак е крив, и пак трябва да е професионалист майстора. Ако си намериш стандартен вал ще си спестиш много главоболия, средства и време, защото като си направиш сметката пари за шлайф, пари за лагери - а разликата в цената между стандартни и ремонтни лагери е фрапираща и времето да тичаш нагоре надолу и ти излиза че е по-добре стандартен отколкото шлайф. Пък и веднъж шлайфан не се знае колко ще изкара, защото имат някаква повърхностна обработка, която отива по дяволите при шлайфа и отиваш в мек материал.

              Казвам ти го от опита който имам с италиански машини.

              Успех с ремонта

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от VET Покажи съобщение
                Здрасти колега, ако са затегнали основни, то вала ти е крив като сабя вече, и ти трябва майстор шлайфист ама наистина майстор, защото повечето с лопата да ги убиеш им е малко. Ако е биелен пак е крив, и пак трябва да е професионалист майстора. Ако си намериш стандартен вал ще си спестиш много главоболия, средства и време, защото като си направиш сметката пари за шлайф, пари за лагери - а разликата в цената между стандартни и ремонтни лагери е фрапираща и времето да тичаш нагоре надолу и ти излиза че е по-добре стандартен отколкото шлайф. Пък и веднъж шлайфан не се знае колко ще изкара, защото имат някаква повърхностна обработка, която отива по дяволите при шлайфа и отиваш в мек материал.

                Казвам ти го от опита който имам с италиански машини.

                Успех с ремонта
                Мммда ако си сигурен за състоянието на "новия"...така или иначе пак ще трябва да се мери.Някак си не върви да свалиш мотор и да му качиш непремерен вал,после ще си изкубеш косите.....определено няма да легне по-евтино,по-скоро наравно,все пак и за шлай ще ти вземат пари.Питай Софианци,по-близо си до тях.Иначе за Пловдив ако беше няма грижи...те така или иначе са едни разбирачите на валове
                GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ivo Skoklev Покажи съобщение
                  Мммда ако си сигурен за състоянието на "новия"...така или иначе пак ще трябва да се мери.Някак си не върви да свалиш мотор и да му качиш непремерен вал,после ще си изкубеш косите.....определено няма да легне по-евтино,по-скоро наравно,все пак и за шлай ще ти вземат пари.Питай Софианци,по-близо си до тях.Иначе за Пловдив ако беше няма грижи...те така или иначе са едни разбирачите на валове
                  Колега какво стана с твоята кола подкара ли я вече или още е в бокса.
                  Alfa romeo GTVex
                  Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                  Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                  Аudi A3 1.8 20V 02"

                  Comment


                  • #10
                    .

                    в бокса е чуда се каде да се шлайфа ???
                    Alfa Romeo GTV 2.0 T.S. 16V 1998
                    Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 1995 - Бившата

                    SKYPE: dj_stancho88

                    Comment


                    • #11
                      Кои лагери са задрали? Потърси ли стандартен вал? А относно вала, ако ще купуваш друг - диагнозата му се поставя за 10 минути. Жалко че си далече, защото можех да ти го премеря за износване и кривина.

                      Колега Иво, никъде не съм казал, че просто се взима един вал и се хвърля в двигателя. Тука няма място за "ако си сигурен във вала", всичко се мери по 10 пъти: натяг на лагерните тела, натяг на лагерите стегнати в блока и в биелите, износване и елипса на шийките на вала, и тогава се определя точния луфт. Относно лагерите АЕ, страшни боклуци са.

                      Comment


                      • #12
                        Подкрепям колегата VET,задължително търси друг вал не-шлайфан,както виждаш подписа ми доста италиански дъргели съм имал и на половината съм им правил мотори и това говори моя скромен опит,шлайфан вал рано или късно дава фира
                        ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                        BMW e39 facelift

                        Comment

                        Working...
                        X